Helt fantastisk tirsdag

Standard

Så blev det tirsdag – og jeg regner med at det bliver en helt fantastisk en af slagsen.

I dag sov jeg længe — rigtig lææænge.. – og her i Hundested skinner solen, børnene hygger sig, og lodsen er gået i seng. –  så her er stille. i dag vil jeg bruge dagen på, at hygge om mine scrapting og mine kortsager – det er ved at være længe siden de er blevet passet og plejet, så det er  dejligt at have ferie og have mulighed for det.

Der er igen på fredag en i Fødselsdagsgruppen der har fødselsdag, så til det ksla der nok laves et lille kort – og ellers skal jeg bare sidde og nusse om alle mine ting … det bliver en fantastisk dag …

Hvad skal du lave på sådan en helt almindelig tirsdag ??

på tur med "fritjoff"

Vi glæder os til at det bliver vores tur til at spænde “fritjoff” for, – og trille ned mod de sydligere himmelstrøg

2 responses »

Skriv et svar

